defnevedoruk nurozge merhaba kızımda baya düşüyordu 11 aylıkken yürüdü bi 3 ay düştü yani hemen hemen, sonra bi anda koşmaya bile başladı 😂
Fusunf nurozge valla 2,5 yaşında hala arada düşer çok normal koşuyor benim oğlum amaa ondan yürümesi düzeldikçe düşmesi de azalır merak etmeyin ☺️
nurozge defnevedoruk maşallah 🧿o zaman bizimde az kalmış sürekli pesindeyiz hiç oturmuyorum düşüyor diye