Kızlar ishali için dontor verdi ama nekdr kullancak asla bişey demedi eczacılara soruyoz hepsi farklı konusuyo içinden çıkan sırıngayla 5ml diyolar bir tatlı kasgı dogrumu kızlar kimiside bir cay kasıgı dıyo hangisini yapıcam bilemedim bebeğim 2 yasına yeni girdi