Kızlar 6 aylık bebeğim var eli sürekli kulağında ateşi var 37.8 oluyo kafası vücudu 37 ne yapmam lazım bide ishal olmuş çok yapmiyo bezi doldurmuyo ama 5 kere felan yapiyo az az ateş dusurucu veriyorum başka ne yapabilirim sizce neden yardım eder misiniz