pinnareymen13 Kızlar bebeğiniz 1 aylıkken kaç kiloydu ve emzirme sıklığınız nasıldı? Ben 3 saatte bir emziriyorum her ağladığında istediğinde yine emziriyorum
Egeymen pinnareymen13 öncelikle kullanıcı adın çok dikkatimi çekti çünkü benim adım Pınar oğlumun adı Eymen 🥰 36 haftalık 2800 doğmuştu hastaneden 2650 gramla çıktık her ağladığında her mızırdandığında emzirdim 1 ay kontrolünde 3700 gram olmuştu ☺️
Elifdivli1 pinnareymen13 3.600 doğmuştu 1 ay oldugun da 5.500du. 3 saat yeni doğan için uzunn 2 saat olmalı
Defnedilan34 pinnareymen13 1 aylikken 2 saatte bir emziriyordum 5 kiloydu canım sonra emmeyi bıraktık zaten
pinnareymen13 Egeymen bende Pınar oğlum Eymen :) 4 kilo bizim Eymen de suan 1 aylık ama herkes az az deyip duruyor daha ne yapayım bilmiyorum psikoloji bozmaktan baska işe yaramıyor millet
esradnz Daha sık emzirmeye çalış bence cnm.Biz de ilk ay doğum kilosunun üzerine 900 gr. gibi bişey almıştık. ilk başlarda alacağı kilo önemliymiş diye duymuştum.ileriki aylarda kilo alımı yavaşlayıp hatta diş çıkarmada durup zayıflayabiliyormuş da 😬☹️
Egeymen pinnareymen13 ah canım adaşım boşver milleti millet her şeye karışması çatlar zatenn, önemli olan kaç kg doğduğu ve kaç kg aldığı bazı çocuk 3 kilo doğar 1 kg alır 4 kg olur bazı çocuk 2 kg doğar 1 kg alır 3 kg olur ikisi de alması gerekeni almıştır ama aynı kiloda olamaz işte baz alınan doğum kilosu o yüzden ☺️ bizim Eymen de bugün 1 ay 20 günlük oldu daha
pinnareymen13 Egeymen Evet maalesef öyle benimde ilk bebeğim kilolar ne durumda olur bilmediğim için sordum normal demekki hersey çok teşekkür ederim :)
Egeymen pinnareymen13 rica ederim boşver milleti bebeğinin aylık kg alımı iyiyse çişli bez sayısı yeterliyse o an kaç kg olduğunu takma kafana söyleyenlere de kulak tıka bebeğine odaklan 🥰
pinnareymen13 Egeymen aynen öyle doğru söylüyorsunuz çok şükür herseyi normal o zaman moral oldunuz çok memnun olduö Tanıştığıma :)
Egeymen pinnareymen13 ay ne mutlu bana hepimizin morale ihtiyacı var ☺️ ben de çok memnun oldum adaşım, oğlumun adaşına da selam söyle 🥰
Badevehande 2850 doğdu saat başı emzirdim sarılık olmasın diye 4850 olmuştu . Şuan 2 aylık 6 kilo hala 1,5 saati geçmez kendisi ister emer. Sadece gece 3 saate bir emzirmeye başladım zaten 12 de uyuyor 3 gibi bide 6:30 gibi emziriyprum
Srnygtkarabnr pinnareymen13 4250 gr dı canım iyi yapıyorsun en fazla 3 saati gecirmeden ve her istediğinde ver ben öyle yapıyordum
snmrll 36+3 2800 gr doğdu oğlum 1 ay sonunda 4200 gr dı. Günduz max 2 3 saatte bir gece ne zaman uyanirsa genelde 4 saat icinde uyanıyor.
Parlak240 pinnareymen13 41 günlüğuz 35 günlükken 4060 grm olmus 3300 idi hastaneden 3160 ile ayrildik