penyyy Benimki de 4.aya kadar çok zor bi bebekti resmen hayata küsmüştüm şuan 7 aylık hala 6 da uyanıyor kaçta yatarsa yatsın bende alıştım artık napıyım Allah bütün annelerimize sabır güç versin gerçekten çok zor anca biz anneler birimizi anlarız kimse de anlamıyor , eskiden kolaydı diyorlar çünkü bi evde kaynana gelinler kalabalık yaşıyordu bebek elden ele büyüyordu yardım ediyorlardı şimdi kimsemiz yok tek bakıyoruz zorlanıyoruz haliyle