yokcanimbenalmiyim Liyosunannesi Amiiin, tüm evlatlarimizi inşallah 🤲 evet aynı şekilde eşime de tepki verip gülüyordu sanki kızım da. Çoook zor ve yıpratıcı süreç. Rabbim hemen atlatmayı, sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Dua edeceğim minik kuzuya. Bir sorunuz olursa yazabilirsiniz🤍
Liyosunannesi yokcanimbenalmiyim cok teşekkür ederim dua edin kızıma yeter, Allah hepinizden razı olsun 🙏 Eylül de doğacak diye Eylül Vera düşünüyodum adını, aylar öncesinden geldi minik kuzum 🙏
Liyosunannesi yokcanimbenalmiyim Dün gece bebeğimi kaybettim.. El kadar yavrumu kefene sardılar, buz gibi morga indirdiler gözümün önünde ve ben hiçbir şey yapamadım. bi kere bile göremedim, içim paramparça
yokcanimbenalmiyim Liyosunannesi ismiyle dua ederim bebisinize. Rabbim sizin icinize de ferahlık versin 🤲
Liyosunannesi yokcanimbenalmiyim Dün gece bebeğimi kaybettim.. El kadar yavrumu kefene sardılar, buz gibi morga indirdiler gözümün önünde ve ben hiçbir şey yapamadım. bi kere bile göremedim, içim paramparça
annesininbebisi prensannesiiiiiii teşekkür ederim evet normal doğum yaptım bebeğim küçük doğdu biraz 2700 gr ama son kontrolde 3300 gr demişlerdi
dhdhdhdhf Liyosunannesi ınşallah bebeğiniz sağ salim kucağınıza gelir hamileliğin süresince yüksek tansiyonla mücadele verdim kardiyoloji ye git holter taktir et 37. Haftada doktorum artık hastaneye yatcaksin takibini yapicam dedi preklemsi olduğunu söyledi ve aynı zaman da oksapar kan sulandırıcı iğne vuruldum her gün 10 günün sonunda 38. Hafta da sezeryan doğum a alındım 2950 gram bebeğim dünyaya geldi tine aynı şekilde doğum dan sonra 10 gün aynı iğneleri vurundum tansiyonum kalıcı hale geldi 13 9dan aşağı düşmez hiç annem de de aynı şeyler olmuş zannedersem genetik biz de ve ikinci bir hamilelige aşırı korkuyorum
Liyosunannesi Dün gece bebeğimi kaybettim.. El kadar yavrumu kefene sardılar, buz gibi morga indirdiler gözümün önünde ve ben hiçbir şey yapamadım. bi kere bile göremedim, içim paramparça
cikolataliekmek Liyosunannesi başınız sağolsun okurken bir an da son posta gelince çok değişik oldum. Mekanı cennet olsun meleğinizin inşallah 🙏🏻
yokcanimbenalmiyim Liyosunannesi çok çok üzgünüm. Okurken kalbim paramparça oldu. Rabbim size sabır versin. O artık sizin cennet meleğiniz 😥😥
Birdunyabircennetannesi Liyosunannesi Allahım peygamber sabrı versin evlat acısı nedir bilirim Rabbim içinizdeki yangını söndürsün
Liyosunannesi yokcanimbenalmiyim Allah razı olsun, kavuşamadık nasip değilmiş.. Rabbim böyle uygun görmüş söyleyecek hiçbir şey yok, içimin acısını tahmin bile edemezsiniz Allahım kimseye yaşatmasın 🙏
Liyosunannesi blaccat inşallah bebeğiniz hayata tutunur, Rabbim size bağışlasın. ben kavuşamadım , dilerim kimse bu acıyı yaşamasın.
Liyosunannesi yokcanimbenalmiyim iyi olmaya çalışıyorum, derdi veren Rabbim dayanma gücünü de veriyo ama kızımı çok özledim. onunla beraber hersey gitti sanki eksik kaldım hevesim hayallerim hersey gitti.
yokcanimbenalmiyim Liyosunannesi Rabbim acılarınızı dindirsin inşallah. Sizlere sabirların en büyüğünü versin 🤲