Arkadaşlar hem emziriyorum hem mama veriyorum mesela mamayı4 saate bir veriyorum o aralıklarda da emziriyorum dokturum sütüm gelmediği için mama başladı ama göğsümü sıkınca sarımsı bişeyler akıyor diye bnde mama saatlerini uzattım şimdi bn 30 cc bir kaşık atıyorum ama bittince ağlıyor 40 cc iki kaşık yapsam bebeğe fazlamı gelir