Mssezgin Kizlar merhaba bebegim 2 aylik dun asi olduk ve doktorum kontrolumde dolven vermis ti ama 6 aydan kucuk kullanilmadigini duydum kullanan var mi acaba
1PrensAnnesi Mssezgin doktorunuz yazmış sonuçta neden çocuğunuza yanlış bişey versin ki doktoru sorgulamak yanlış bence
Yenianne Mssezgin Ne dolven ne calpol 2aylık bebek için paronox daha mantıklı hem böbreklerine zararda vermemiş olursunuz
Aesmylmz Calpol kullanıyorum ben. Benim bebeğim erken doğdu taburcu olurken yoğun bakım hemşiresi aşıları felan olacak ateşi çıkabilir ağrıları olabilir o durumda sadece calpol kullan 0-6 aylık bebekler için en uygun şurup o demişti
peribelis yo benım kızım da 4 aylıktı dolven aldık ama bna hemşire dedi hep aynı ateş düşürücüyü verme birgün onu verdysen sonra dıgerini ver bn kullandım herhangı bi etkı göremedm
DuruNaz peribelis evet bunu bende bir arkadaşımdan öğrendim o yaşamış mesela çocuğun ateşi yüksek o gün calpol verdiysen diğer ateş düşürücü verdiğinde dolven vermemi söyledi sürekli calpol kullanımının parasemptol zehirlenmesine yol açabileceğini ifade etti