Minnospanda nrynry korkma canım normal büyüdükçe düzeliyor benim kızımın da böyleydi çok korkmuştum bende ama düzeldi şuan 2 yaşında
nrynry aslanmommy doktor normal dedi ama yarın tekrar doktora gideceim baska doktora çok endiseliyim 🤦🏽♀️
salakmisincemilee nrynry ben buyuk zannettim canim doktorunuz en dogru sekilde yonledirir o zaman anne karnindaki pozisyonundan dolayi da olabilir
salakmisincemilee nrynry benim kizim 2.5 yasinda onunda sol bacagi bu sekildeydi doktor bol bol ciplak ayakla kumda yurusun dedi su an gayet normal bacaklari ben bizimki gibi zannettim ben kizim 8 9 aylikken farketmistim
Deletedmom_215 Benim bebegiminde böyleydi. Bebekler anne karnında kalmak için bu şekilde olabiliyor ayakları demişti doktor
nrynry Deletedmom_215 ne kadar süre sonra düzeldi peki ay insallah bizimde duzelir ama yarın doktora gideceiz tekrar acaba ortopedimi gormeli
Melike_ikra nrynry bence bi sorun görmedim ben aşkım yeni doğanların sanki bi tık böyle oluyo kıZımdan pek hatırlamıyorum ama bu Arada maşallah 😍
Alina_aaa nrynry benim kızımda böyleydi şimdi 14. Aya girecek hiç eser kalmıyor merak etmeyin ama yinede içinizin rahat etmesi için doktora gidersiniz ama normal yani
twinsmomm2 nrynry benim bebeğiminde aynı şekildeydi iki bacağı da doktor normal diyordu 4.aydan sonra düzelmeye başladı 7. Ay bitmek üzere komple düzeldi yani sizin doktorunuz da normal demiş düzelir endişelenmeyin
denden90 nrynry merhaba benim kızımda boyleydi suan 4 ay 12 günlük düzelmeye başladı.yürümeye başlayınca iyice düzelir dedi doktor. Anne karnındaki duruş pozisyonundan dolayı boyle oluyormus.