sedbng Kızlar 40ınız çıkınca doktorunuza kontrole gittiniz mi? Benimki çağırdı ama başka şehirde olduğum için gidemedim nerdeyse 2. Ay dolcak. Napıyo doktor kontrolde? Gerekli mi?
Kadifemsii sedbng kesi yerini kontrol ediyor usg ile bakıyor herşey normal mi iyileşme durumu nedir diye . Gitmeyenler var tabi ama sağlık ihmale gelmez başka doktora da olsa bi gidin bence kadın doğuma
Eailesi4 sedbng sezaryen yerinize rahminize ve vücudunuz toparlayıp toparlamadığına bakıyor başka Dr da gidebilirsiniz
sonsuzmavi Ben gittim. Yaklaşık 1 buçuk ay sonra gidebildim bende. Bana ultrason ile baktı , yara yerini kontrol etti o kadar. 😊