aycanilgun bu platform da herkes istediğini sorabildigi için altına yazılacak yorumda da herkes istediğini yazabilir. Kaldı ki ben aslında anneyi üzecek değil aksine rahatlatacak şeyi yazdım 5,5 aylık çocuk gelişimi anlattığına göre gayet normal saçma sapan çocuğun herşeyini sorun görüp sürekli yazanlara sinir oluyorum normalde kendi kendime sinir olurdım bu defa yazıya döktüm 😬