Bnm bebeğim bir bucuk yaşında. Yumak yumak dökülüyor saçım.ama tamamen hormonlar ve vitamin mineral eksikliğinden olduğunu düşünüyorum. Çünkü hamilelikte hiç dökülmem yoktu nerdeyse. Şu diş problemimi halledersem ilk isim kan verip degerlerime baktırmak olacak. Çocuğumuz oldu diye kendimizden vazgeçtik resmen bu durum bni üzüyor