suheyla92 her ihtimale karşı sipariş vermiştim abiyeyi olmazsa değişim için vaktim olsun diye. Not olarak da aldığım abiye için dar kalıp dedikleri için 46 beden istemiştim geniş geldi kötü duruyordu geri göndercem. Zaten kafamız bedenler yönünde karışık böyle yanlış bilgi vererek de yanıltıyorlar insanı sinir oldum 😏