Mnktrtaaa Sedlife 4ay yedi gün uyumamak için ağlamalar arttı bazen uyumuyo hatta😂cin gibi bakıyor sürekli kucak sırtım yokm artık
Sedlife Mnktrtaaa benimki de öyle eee eee yi söylemeye başlayınca ağlıyo uykuya geçeceğini anladığı için beyaz gürültü açıyorum sakinleşiyor
annesininbebisi Benimki 3 ay 9 günlük uykuya geçerken ağlıyor artık bu da mı atak belirtisi yoksa çok erken değil mi bunun için 🥹
Sedlife annesininbebisi aynı durumdayız benim de aklımı kurcaladı 4.ay atağı illa 4. Ayda olmuyomş anlamış oldum