En başından anlatayım kızlar daha iyi olur hemde başına gelen olduysa yardımcı olursa çok sevinirim
Dizimde ve ayak parmaklarım da egzamam var doktora gittim biyopsi yapalım ne neden oluyor diye dizimden parça aldılar ve 1 tane dikiş attılar 3 gün sonra dikiş ten sıvı gelmeye başladı ve de dikişin yanı açık görünüyor bugün yani 4.gün dayanamadım acile gittim antibiyotik verdi krem verdi birde pansuman yaptılar baktığımda halen sıvı geliyor ve de bütün bacağım ağrıyor
Sizce bu tedavi fayda eder mi (dikişi ilde yaptılar ben ilçe deyim oraya gidemem) burda sadece sağlık ocağı var onlar bana bu konuda yardımcı olurlar mı birde açılan dikiş tekrardan dikilir mi
Uzun olduysa kusura bakmayın inşallah kendimi anlatabilmişimdir şimdiden teşekkür ederim herkese 🌸🌸🌸