Annemin ısrarı nedeni ile 10 dakika koydum sadece, daha koymadım, çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Bebeğin yerde vakit geçirmesi tercihim. 7.5 aylıkken emeklemeye başladı kızım, bütün evi gezip sıralıyor şu an. Bence yürüteç bebeğin gelişimine ket vuruyor, hareket alanını engelliyor.