[silindi] mom97X ben ocean kullanıyorum ama bir arkadaşım o vitamini kullanıyor bebeği fazladan gazlı ama her bebeğe aynı etki edecek diye bir şey yok
yavrupotuncek mom97X canım onun içeriği hiç temiz değil ve gaz sancısı huzursuzluk uykusuzluk yapiyo onun yerine ocean alabilirsin hiç rahatsız etmiyo ben birkaç gün kullandım mahvetti çocuğu ama ocean temiz içerikli ve hiç yan etki etmedi içeriği zeytinyağı özlü
birprens_birprenses mom97X ben oğluma da kullandım şimdi kızıma da kullanıyorum hatta oğlum şuan 16 aylık ama yinede kullanıyoruz doktorumuz öyle uygun gördüğü için hiçbir yan etkisini görmedik
ftmrdcccc Ben 3 gün verdim 5 gün susmadı sen düşün sürekli ağladı huzursuzdu susturamadim. Sonra vermedim
momsipek Günden beri sağlık ocağından verilen bu damlayı kullanıyorum çok gazlı bir bebeğim var ilk bebeğim olduğu için bilinçsizlikten kullandım yarın ilk iş damla almak olucak acaba bundan mıydı
kendihalindeanne momsipek merhaba uzun zaman olmuş ama bırakınca düzeldi mi biz de beşinci günden beri kullanıyoruz ve bebeğim aşırı gazlı ne damla kullandıysak geçmiyor tabii mama ile besleniyor onun da etkisi çoktur ama bu vitamini bırakınca bebeğinizin sorunları ortadan kalktı mı
momsipek kendihalindeanne tamamen geçmedi hafifledi şöyle diyim gazlı bebek naparsqnız yapın gazlı bebektir 10 ayı devirdik bazı geceler hala gazdan uyuyamıyor… mama da kullanmıyoruz hiç kullanmadık ama comfort mama alabilirsiniz çok duydum 🙏 ocaen kullanıyorum tüm vitaminlerini onlardan memnunum ben dr a sorup bi deneyin baktınız aynı şekilde devam ediyor ona göre hareket edersiniz
momsipek kendihalindeanne bir de gazı mutlaka beslenmeden sonra çıkarmaya çalışın bebeği sadece dil tutup beklemeniz bile yeterli oluyo bazen eğer emerken falan uyuyakaldı diye yatırırsanız gaz oluyo uyusa bile dik omzuma alıp 5 dk falan beklerdim
kendihalindeanne momsipek evet bizimki bayağı gazlı bebek. Bıraktık biraz daha huzursuzluğu gitti gibi geldi bana. Ocean alacağım ben de. Mama da Aptamil conformil kullanıyoruz doktor önerisiyle ama dediğiniz gibi gazlı bebek naparsak yapalım gazlı galiba çok da iyi geldiğini söyleyemem
momsipek kendihalindeanne 4. Aydan sonra biraz daha düzeliyor merak etmeyin çok stresli bir süreç evet ama geçiyo