Duygueda Selam kızlar. Bebeğim 9 ayın içinde. Bebek beşiğinden artık dizlerinin üzerinde kalkıyor keşfetmeye çalışıyor. Düşmesi an meselesi gibi görüyorum. Bugün kalkamıyor ama yarın kalkacak… oyun parkı mı almalıyım? Daha kullanışlı bir yatak önerisi olan var mı? Oyun parkı diğer evde var fakat daha cazip bir şey varsa ondan alacağım. Bu arada oda takımında yatağı var fakat ben henüz odasını ayırmak istemiyorum.
Busegr Duygueda park yatak kullanışlı oluyor en alt seviyede kullanıyoruz biz asılıp düşme gibi bir ihtimalide yok rahat oluyor
Sedaaa55 Duygueda park yatak en mantıklısı kademesini indirip yerden yatırıyorsunuz düşme vs imkansız
Eailesi4 Duygueda ben yerde yatırıyordum done donu yatıyorlardı hem uykuları da pek bölünmüyordu şimdi odalarında uyuyorlar
sekizaralik Taşınabilir park yataklar çok mantıklı. Hem bir yerden bir yere giderken bebeğiniz yerini yadırgamıyor, istediğiniz yerde yeniden kurabiliyorsunuz hem de park yatak doğumdan itibaren en uzun süre kullanılabilecek olan beşik türlerinden biri
ugrcansu Ben en basından beri park yatak kullandım. Ama onda rahat dönemiyor diye şimdi bizim yatagın yanına yer yatagı yaptım orada istedigi gibi dönüp uyuyor. Yatak odanız buna elverişliyse bence boşuna park yatak almayın
Mommyhann Duygueda ben doğduğundan beri ahşap beşik kullanıyorum anne yanı olandan şuan 32 aylık hala onda uyuyor hiçbi problem yaşamadım zaten en ufak sesine de kalkıyorum ama bu yaz oda yapacagım artık onada ama bence yeriniz müsaitse park beşik alın onlar cok iyi oluyor benim yerm olmadıgı için bu şekilde tercih ettim
eminmomss Duygueda Park yatak en mantıklısı bence hem 4-5 yaşına kadar kullanabiliyorsun.Kademeleri oluyor hamileyken almıştım oğluma yeni doğduğu zamanlar en üst kademeye ayarlamıştık sallanır özelliğide olduğu için baya işimizi görmüştü şuan 19 aylık hala kullanır en alt kademeye indirdim hem rahat yatıyor oldukça geniş hemde kalkamıyor en pratik yönüde bence katlanıp seyahatlerde vs heryere götürülmesi