mucizemm94 zorlamayın, istediği kadar verin istemediğinde bırakın besinlere, yemeye küstürürsünüz ileride sıkıntı yaşarsınız. Biz de yeni başladık sayılır asla yaptığımın tamamını yemiyor, zaten zorlanıyorum da kusmasın falan diye 5-6 kaşıktan sonrasını vermiyorum yeterli geliyor. Bir de blw deneyin kendi kendine belki yemeye çalışır öğürmesi falan olmaz