Peki içindeki mama bitince ne oldu ? Atmadı mı emziği ? Annem de minicik pekmez dokundurmustu tutsun diye pekmezin tadı gidince sinirlenip attı. Kaç sefer denediysekte olmadı 🤷🏻♀️ bütün emzikleri denedik. En son 2'li avent emzik aldık birisi hiç kullanılmadı öylece duruyo. Keşke teklisini deneme şansım olsaydı bir sürü para boşa gitti