sngl28 ilk bir yılı sağsalim atlatmışsınız. Kendinize vakit ayıramadığınızı , sadece anne rolü içinde tıkılıp kaldığınızı fark etmeye başladığınız an tükenmişlik yaşamaya başlayacaksınız. Azı diş ve köpek dişlerin geldiği dönemde bebeğiniz daha fazla huzursuzlanacağı için onu sakinleştirmek için daha fazla çaba göstermeniz gerekecek. Bu da kalan %30 şarjınızın 5 lere düşmesine neden olacak. Ve hala yardım almamaya devam ederseniz error vereceksiniz. İyisi mi imkanınız varken güvendiğiniz birisine bebeğinizi emanet edin hem siz şarj olun hem de bebeğinizle sağlıklı ayrılma sürecine girin.
Gurbette yaşayan desteksiz anneler bu yazdıklarımı hep yaşadı. Biz ne kadar kendimizi iyi hissedersek eşinize çocuklarımıza o kadar faydamız olur