gulcankrty Bebeğim 6 aylık olacak 0 6 ay emzik kullanıyor gece emziği çok düşüyor 6 18 e geçmem gerekiyor mu yoksa kullandığım emzige devam etmeli miyim gündüz bu sorun yok bu arada
askbebegimmbenim gulcankrty benim oğlum 7 buçuk aylık tutmuyor 6 18 aylığı şuan 6 aylığa devam ediyorum. Diğerini atıyor agzindan
BENOYLEUYGUNGORDUMM gulcankrty tabi ki tuttu mesela şuan 11 aylık biberonunun başlığını değiştircem bir ay sonra şimdiden aldım