Sevgissssss neredeyse hepsine altın tepside vatandaşlık sunuldu. Savaşın her türlüsü kötü, her türlüsü iğrenç fakat ben bunlar kadar yersiz, yurtsuz, vatansız, değersiz, ait hissetmeyen bir ırk görmedim ömrümde. Filistin’in hali ortada, biri de ülkesinden kaçmadı ya, hala yaşamaya direniyorlar bir karış topraklarında, cidden ne denebilir bilemiyorum.