Shnftm Kızlar merhaba bebeğimin 26 temmuzda 2 yaşıyo son 1 haftadır felan sürekli uykudan bağırarak uyanıyo sakinleştirmek çok zor oluyo normalde uykuya zor dalan ama güzel uyuyan kesintisiz uyuyan bir bebekti bizim gibi bu durumu yaşayanlar var mı acaba neden kaynaklı olabilir
Duru44 Shnftm Hiç hatırlatma bana 😂oğlumda öyleydi resmen ağlıyordum 3 yaşında düzelmişti şimdi 6 yaşında
Aysegokturk Shnftm bende geçen ay bununla ilgili post açmıştım ekran kaynaklı ya da gün içinde yaşadığı olumsuz bir şeyden etkilenip olabiliyormuş. Hırslı bir çocuk mu?
Esrakdr Themom_ bizimde 16 aylık psikolojim bozuldu çocuk çığlık çığlığa ağlıyor susturmak imkansız. Gündüz kucağımdan inmiyor. Gündüz uykusu da öyle ağlaya ağlaya kalkıyor çok yoruldum
sonbezbukucu ne hikmetse 23 aylık kızın dün ve bugün tam söylediğiniz gibi 😔 dün gece korktu bu sabah anneyi, anneanneti kekeleyerek söylemeye başladı 😭 acaba karanlıktan mı korktu diye düşünüyorum. şimdi ısık açık uyudu tekrardan, kapattırmadı