Arkadaşlar maalesef kızım ishal ve kusma sebepli bir gece hastanede yattı değerleriniz düzelince taburcu edildik çok şükür normalde çok su tüketen bir bebekti yemekle de arası baya iyiydi ama şu hastalıktan beri ağzını hiç bir şekilde açmıyor su bile içmiyor bu sebeple halsizliği kırgınlığı düzelmiyor öneriniz var mı ne yapmalıyım takviye mi kullanılmalı ne yapacağımı şaşırdım yani