Bebeğim 7 buçuk aylık kucaktan hiç bi şekilde inmiyor sabitte durmuyor yürümemi istiyor. İlk cocugumda böyle değildi artık çıldırmak üzereyim:)) sabah kizim acıktim diyor oğlum kucağa al diye ağlıyor. Sürünerek gidiyor biraz iki gidiyor ağlamaya başlıyor. Oyuncak falan istemiyor. Bide benden baskasinda kesinlikle durmuyor. Ne zaman düzelecek sabrım kalmadi