kizlar oglum 7. ayina girecek uyku hep problemdi yani gunduzleri 40 dk -1 saati gecmiyor hic bir uykusu zaten ama 5. aya kadar geceleri hep 8 de uyuturdum ilk uyudugunda surekli kalkar 1-2 kere ama sonra derin dalardî 1-2 gibi uyanir mama icer devam ederdi suan 7. ayla birlikte uyku saati istemsiz yaz mevsimi ve havaninda gec kararmasiyla 9-9 bucuk arasi oldu ama zamanla bu 10 a sarkti cunku asiri bir direnme var ozellikle bugun 11 de uyudu resmen bu postu o yuzden aciyorum ve 2-3 gundur surekkkli uyaniyor uyutuyorum yarim saat sonra aglayarak kalkiyor sabaha kadar 1 saat araliklarla uyaniyor dis gelmedi acaba dismidir dicem ama tetagil vs kullaniyorum ne zaman duzelir bu uykular yahuuuu