Merhaba anneler kızım 11 aylık sinirlenince aaa diye bağırıp ya da birşeyler anlatmak isteyince bacaklarına ve yüzüne çok vuruyor çok öfkeli ve bunu sinirlendiğinde birşey istediğinde her zaman yapıyor bu tehlikeli birşey mi yoksa kendini tanıma amaçlı mı yapıyor birşey anlatmak istediğinden mi çok tereddütteyim belki ağrısı var diş çıkarıyor ondan yapıyor olabilir diyorum ama şu iki üç gündür çok yapmaya başladı