Merhaba,
Bebeğim 9. Ayına girecek. Hep aptamil kullandık. Bebelac gold görüyorum hem içeriği güzel hem de fiyatı uygun. Kullanan var mı? Veya benim gibi aptamilden bebelac’a geçen var mı?
Deneyimleyen varsa bilgi almak isterim. Teşekkürler şimdiden :)