Bebeğim 14 aylık
Yaklaşık 5-6 gündür gece uykusuna geçtiğin de 2 saatte bir bazen 3 saatte bir uyanıp ağlıyor yaşlarla ama uykusunda.
Sarılıyorum pışpışlıyorum buradayım bebeğim geçti hiç bi sey yok diyorum birazcık mızmızlanıp tekrar uyuyor.
Ama gündüz uykusunda asla ağlamıyor asla.
Ve hep yattığı yerde yatırıyorum uyurken gece de gündüz uykusunda da.
Nas, felak , ayetel kürsi, inşirah , ihlas ve fatiha okuyup üflerm hep doğduğundan beri.
Üstünde koruma duasıda mevcut cami hocasının yazdığı.
Endişeleniyorum artık fazlasıyla.
Bana yardımcı olun lütfen neden olur?