Gerçkten artık kafayı yemek üzereyim. Oğlum 20 aylık yemek yemiyor. Sıkıntılı sürece ek gıdaya başladığımızdan beri öyle. Hiçbir zaman öyle iştahı yerinde olmadı.Ama en azından ilk başladığımız sürece yiyordu.et tavuk pilav makarna azda olsa yiyordu. 1 yaşında kontrollerini yaptık. Demir değeri düşük çıktığı için demir ilacını değiştirdi zaten 6 ayda başlamıştık. C vitamini ile alıyorduk. Geçen haftaya kadar devam etti. Doktor demir değerinin normal olduğunu söyleyip bıraktırdı. Halen emziriyorum. Sürekli ama sürekli memede yeni doğan gibi gecede uyanıp emiyor. Yemek asla yemiyor. Hergün belki birini yer diye birkaç çeşit yapıyorum yok ağzına almıyor hayır diye kafasını salıyor. Azıcık tadına zorla baktırmak istiyorum belki hoşuna gider yer diye çıldırıyor. Zaten ağlayınca katılıyor. Korkuyorum . Doktor vitamin yazıp gönderiyor kilosu iyi diyor. 3 doktora gittik çözüm yok. Sadece benim Çoçuğum mu böyle çok üzülüyorum ya. Ben oğlumun iştahla bir eşy yediğini görmeyecekmiyim. Nereye kadar böyle devam edecek 🥲🥲