Kızlar lutfen yardım edin bilgilendirin. Çok endişeliyim. Kızım 3 yasında ayagı kırıldı 25 gun alcıda kaldı. 5 gun once 2 doktor gördu ayağı duzelmis ve bir sorun yok dedi alcıyı cıkardılar ama 5 gundur asla basmıyor ve acıyor diyor. Baska bir doktora daha gotırsem mi yoksa normal mi bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Lutfen bilgilendirin. Ya da doktor hemsire vs olan varsa yazabilir mi? Rontgen goruntusu de atabilirim