Merhaba hanimlar oglum 16 aylik 1hafta olacak emzigi birakali ucundan kestim emzigi cok ciddi tepkiler almadim oyle emmeye devam etti 2. Gun biraz daha kestim rahatsiz olmaya basladi 3. Gun baya bi kestim tutunamamaya basladi kendi sikayet edermiscesine miziklanarak agladi oyle uyudu elinde tutarak emzigi sonra ilk uc gun tamam iyiydi alismis gibiydi ama son gunler surekli eli agzinda agliyor cok aglak bi bebege dondu gercekten emzige susturucu derdik susturucuymus gercekten meger bebegim mekadar aglak bi bebekmis 😅 tecrubeli annelere soruyorum kac gun daha surer bu boyle gece uyaniyor uyuyamiyor hemen falan