Arkadaşlar oğlum 9 aylık uykuları berbat durumda. Normal de beşiğinde uyurdu artık asla yatmıyor yanıma yatağa almadan susmuyor emzik almıyor atıyor ağzından, bir de sürekli uyanıp oturuyor ağlıyor uyurken oturuyor yani kendini uyandırıyor bu normal mi? Ayrılık kaygısı mı bu durum geçici mi? İyice benimle yatakta yatmaya alıştı beşiğinde olduğunu fark ettiği an kıyamet kopuyor yani inanın 3-4 günde oldu herşey