Merhaba kızlar size bişey sormak istiyorum bebeğim diş döneminde ve şuan gripte aynı zamanda ve iştahı hiç yok yumurtayı sabahları veriyorum genelde ama artık farklı bir şekilde vermek istiyorum genelde omlet tarzı tavada pişiriyorum Tarhanlı vs yada haşlama veriyorum ama istemiyorum farklı bişey denesem yer mi acaba siz yumurtayı nasıl veriyorsunuz acaba