Merhaba kızlar yardımcı olurmusunuz benim bebeğim 6 aylık oldu ve emziğimiz philips aventin soothie emziği ve bu emzikte 6 aydan büyüğü yok
Bende philipsin emziği felan var ama hiçbirini tutmuyor
Kısacası ayı geçse de ben bu emziği versem problem olurmu kızlar bundan başka tutmuyor çünkü emziksizde durmuyor