Themom_ sahikaaydin doğum kontrol hapı ile emziren anneler icin olan zlynda4 ile. Siz 16 aydır korunmuyor musunuz?
sahikaaydin Themom_ zaten uzun süre regl olmadım şimdi sadece şimdi sadece eşim korunuyor, prezervatif ile
Deletedmom_110 sahikaaydin emzirirken de kullandım aylık iğne mesigna 9 gündür emzirmeyi kestim yarın iğne günüm 280 tlydiii geçen ay asmmm vuruluyorum memnunummm adetimi görüyorum bazen uzun sürüyor bazen az geliyor ama sonuç olarak oluyorum
Themom_ sahikaaydin Regl olmamanız sizi korumaz ki. Regl olsanız da olmasanızda yumurtluyor vücut çünkü.