kolonyalimendil Sonunda araba aldık🤲🏻 19 aylık oğlum biraz da iri bi bebek nasıl bi koltuk almalıyım acaba
Blueberry0 kolonyalimendil hayırlı olsun allah kısa zamanda bize de nasip etsin inşallah . alt üst oturduğumuz yetmiyor gibi izinle araba almakta sıkıcı oldu kayınpederden. Joie markasının elevate modeli güzel 👍
Busegr kolonyalimendil biz maxi cosi kullanıyoruz 7-8 yaşına kadarda atar bizi çok büyük ihtimalde adaclı olmasına dikkat etmiştik
Happybaby06 kolonyalimendil kraft royal fix i size 360 derece dönen modeli aldım mukemellll iyi ki almışım
kolonyalimendil Blueberry0 amin inşallah.. alt üstü bilirim çok zor.. biz sattık evimizi bu yüzden 😂 ona da baktım ama sanırım onu uzun kullanamam
kolonyalimendil Busegr bende şuan bu model i inceliyordum bide casual a baktım.. ikisi arasında kaldım, oğlum yapılı bi çocuk diğer modellerde rahat edemeyeceğini düşünüyorum ve uzun süre kullanmak istiyorum aslında
Busegr kolonyalimendil ben parasını hakettiğini düşünüyorum 7-8 aylıkken almıştık içinde küçük kalıyordu şuan 13 aylık ve memnunuz ilerleyen yaşları içinde minderlerini çıkarıp boyun kısmını uzatabiliyoruz
kolonyalimendil Busegr yatış pozisyonu var mı acaba ben hepsi burada da bakıyorum da şimdi göremedim özellikleri arasında
Busegr kolonyalimendil var dönebilir olanlardan almadım ben sabit öne bakanlardan aldım uzun süreli kullanmak için tam yatar pozisyonda olmuyor hafif eğimli kafası aşağı düşmeyecek kadar diyim
kolonyalimendil Busegr bende uzun süre kullanmak istiyorum Kore adac yazan modeline baktım bu yüzden ama satıcı yorumlarında yatış pozisyonu yokmuş ama yinede alacam sanırım bunu içime bu sindi gibi
Busegr kolonyalimendil bizdeki ya Titan plus ya da pro tam hatırlamıyorum orasını tipleride aynı pek ayırt edemedim valla
kolonyalimendil Busegr küçük bi ilçedeyim burda asla bulamam 🥲 e bebekte varsa anca merkeze gittiğimizde bakabilirim
Busegr kolonyalimendil e bebektede bulursun internetten almak biraz risk oluyor biz deneyip aldık 3-4 tane eledik ama bu süreçtede e bebekte dene internetten fiyatlarına bak ona göre al bazen daha uygun oluyor çünkü