Daha 2 3 gunlukken meme mi tutmadığı için silikon kullanmaya başlamıştık ve tabiki bırakmak çok zor Red olmasın diye bıraktırma girişimlerinden vazgeçmiştim çoktan şimdi ise onuda tutmuyor çığlık kıyamet kopuyor ne yapicam bilmiyorum artık ağlamaktan hali kalmıyor bende biberon veriyorum kiyamamyip artık ne yapabilirim varmi yaşayan bizim gibi