rabiaozdmr Merhaba hanımlar , bebeğim 4 aylık oldu . Demir ve d vitamini araştırıyorum . Daha önce sağlık ocağının yazdığı d3 veriyordum içeriği çok iyi değilmiş , kestim sonra bebeğimin gazı bitti . Öneride bulunur musunuz?
larindidems rabiaozdmr sağlık ocağındakilerin içeriği temiz değil hiç kullanmadım o sebeple en başından beri ocean kullanıyorum bi sorun yaşamadım
UrbanMom rabiaozdmr d3 sağlık ocağından kullanıyorum demiri ocean veya kidsfer. bestironda güzel diyorlar.
gizemdenizcamci Şu an için d vitamininde ocean kullanıyorum ama demir için de iyi olduğunu söyledi doktor
rabiaozdmr Hepinize teşekkür ederim. 🙏 kabızlık için bir önerisi olan var mı 6gündür kaka yapmıyor. Sürekli böyleyiz