Ben gittim dilekçe yazdırdım 2000 den fazla tuttu çekişmeli çünkü çocuğum var ve velayet konusunda catisiyoruz e devlete duruşma tarihi düştü Eylül ayında duruşma var bnm avukatım yok kendim tek gideceğim çünkü param yok ama eşim kendine avukat tuttu iftiralar atıp duruyor bana Bi dunya iftira yazılı dilekçe yazmış ona cevap dilekçesi yazacağım boşanmak çok zor surekli adliye dilekçe polis uzaklaştırma kararını bittikçe yeniletiyorum cocugu görüş günlerinde götürüyorum zor iş ama Allah kolaylığını veriyor benim ailem arkamda durdular Allah razı olsun bakalım nasıl olcak