Arkadaşlar merhaba bu süreçte bebeklerinizin davranışları hareketleri vs nasıl acaba? Kızım asla söz dinlemiyor inada yapıyor herşeyi görmezden mi gelmeliyim ne yapacağımı bilemiyorum artık. Uyku düzeni çok bozuldu gündüzleri uyumak istemiyor ağlıyor aşırı inat olmaya başladı geceleri uyanıyor kucağına al diyor neler neler valla çok yoruldum. Nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum artık. Süreci benim gibi geçiren ve uygulayıp sonuç aldığı metodu olan var mı?