1234ege matmazeliingunlugu doktorla görüştüm 7 günden sonra yapın dedi ama anlamadım bnde altını her actıgımda yapıyorum
matmazeliingunlugu 1234ege bizim 1 hafta oldu yaptıkça kendisi geride durmaya başladı şu an dikisleri çok rahat görünüyor.
1234ege mete2711 iyi yapmıssın ya bn ilk gün 6 saat arayla iki defa verdim yapacak bişey yok canı yanmasında
matmazeliingunlugu 1234ege geçmiş olsun çok bizim ilk dikiş bugün düştü darısı diğerlerinin başına inşallah.😁 Bayağı normal bı görünüme dönmeye başladı bakalım 10 güne bı şeyi kalmaz muhtemelen. Tamamen iyileşir diye düşünüyorum.
1burc mete2711 oğlum beş aylık geçen hafta oldu klipsli yaptırdık iki gün ağrı kesici şurup ve krem kullandık bardak koyduk bezine gelmesin pipisi diye korktuğumuz kadar olmadı inş sizin de rahat geçer Şuan krem sürüp bardak kapatıyoruz hala
mete2711 1burc teşekkür ederim. Bizde bardak koyuyi4uz ama hala tam iyilesmedi maalesef. İnşallah en kısa zamanda yaraları iyiles8r çocuklarımızın