Miniminim Kizlar kan değerlerine bakildi normal. Tansiyonum hep düşüktür alıştım ama kalbim bu ara çarpıyor. Çok yorulduğu uzda oluyor mu size de? Hemen doktora gitmeli miyim? Kimse de yok çocuğu koyacak ertelemek istiyorum
Mattimat Miniminim tabii ki ertelemeden doktora gidin ama kalp carpintisi olunca kafanizi baska seyle mesgul edin sakin uzerinde durmayin artiyor cunku dusundukce ve yavasca 5 saniye nefes alip 5 saniye tutup sonra yavasca verin ve bir kac kez tekrarlayin bunu. Ben de eskiden cok oluyordu ve psikolojikti kafami baska seylerle mesgul edince gecti.
PamukPrensesannesii Miniminim Benim bazen oluyordu çok mu kahve içiyorum acaba diye düşünüyordum. Demirim düşükmus ama sizin kan değerleriniz de iyiymiş ,geçmiş olsun ertelemeyin bence.
Sseymaakaraca Düzenli beslenin banada oldu çok korktum o gün düşündüm hep ayakta atıştırmışım çikolata kahve vs yemişim bebekten bazen vakit olmuyo oturup doğru düzgün yemek yemeye çorbanızı kahvaltınızı güzel güzel yapın o zaman düzeliyo