merhaba, memeye aşırı düşkün bir oğlum vardı. 25 aylıkken artık tak etmişti canıma her an meme istiyor üstümden inmiyor. bir yere bıraksam kıyamet koparıyordu. internetten araştırdım “sabır taşı” diye bir şey varmış. aktardan aldım su ile ıslatıp göğüs ucuma sürdüm. oğluma gösterdim bak dedim pis olmuş tadı değişmiş artık büyüdüğün için emmene de gerek yok zaten vs anlattım. güzelce dinledi ve emmek istemedi. o tadı almadı ama tadını aldığı gibi bırakanların yorumlarını okumuştum. ilk 3 gece biraz sancılı geçti gece uyandığında da hemen kalkıp sürdüm sabır taşından. öyle öyle vazgeçti ve şu an (maşallah diyeyim:)) gece deliksiz uyuyor. o da mutlu ben de…❤️ size tek diyeceğim şey lütfen kararlı olun. ağlıyor diye üzüleceksiniz elbet ama yelkenleri suya indirmeyin. çünkü bebeklerimiz öyle zekiler ki bu durumu bize karşı çok güzel kullanırlar :) umarım çok fazla üzmeden, kırmadan bir an önce başarırsınız, sevgilerle ❤️