Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık sebepsiz ağlıyor anlamıyoruz neye ağlıyor. Sadece anne sütü alıyor emziriyorum sütüm geliyor çişli bez sayısı da çok iyi. Karnı tok altını alıyorum duş aldırıyorum 2 gündür sadece yarım saat dalıyor sonra şiddetli ağlama ile uyanıyor. Bir yerimi ağrıyor anlamıyorum. Uyanıkken pek ağlamıyor gülüyor konuşuyorum seviyorum oyuncaklarına bakıyor yatıyor ama uykusu yok ve uykudan ağlayarak uyanması var. Dğn gece sabah 5 i gördük azıcık daldı geri kalktı normalde gündüzleri 4 saat aralıksız uyuyan bir bebekti ben zorla kaldırırdım ilk bebeğim bir yeri ağrıyor diye yorumda yapamıyorum kaö gündür uykusuzluktan çöktüm beşiğine bırakıyorum geri ağlayarak kalkıyor ne yapıcam bilmiyorum aynısını yaşayan var mı