sedefktbs Merhabalar üç buçuk ay oldu sezeryan doğum yaptım karnım da bişey hareket ediyo gibi hissediyorum varmı böyle olan
moommyyy sedefktbs evet çok normal. Benim bebeğim 6.5 aylık olmak üzere hala hissediyorum sanki hamileymişim gibi. Hayalet tekmeler deniyor sanırım rahim toparlanıyormuş o yüzden böyle hissediyormuşuz
suheyla92 sedefktbs hayalet tekme diye bir şey var dogumdan sonra hala bebek varmis gibi tekme böyle bir şey yaşayabilirsiniz diye uyarmıştı bizi gebe okulundaki eğitmen ama bana olmadı
biraslananasi sedefktbs hayalet bebek tekmeleri deniyor buna var böyle bir şey ve çok uzun zaman hissedilebiliyormus