Merhabalar, bebeğim 11 aylık 2 haftadır kakasını zor şekilde ıkınarak yapıyor ve çok küçük vesert bir dışkı. Yarım saate bir minik minik taş gibi kaka yapıyor. Bütün yemeklerine zeytin yağ ekliyorum. Zeytinyağını sade içirdim, bol bol su verip emziriyorum. Yemeklerini daha sulu yapıyorum. Bağırsaklarını çalıştırsın daha kolay yapsın diye kayısı elma armut falan da yediriyorum. Bilmiyorum düzelmiyor. Demir kullanıyorum ocean ama daha önce hiç böyle olmadı o yüzden ona da bağlamak istemiyorum. Başına gelen ya da bir önerisi olan var mı? Doktor bir süre daha gözlemlememi istedi. Bir önerisi olan var mı?