Ozumdmck Dikiş yerinin üst uyuşuk bölgesinde bugün ara ara sızlamalarım oldu yırtılır gibi aradan 1 sene geçti daha önce yaşayan var mı ? Durum normal mi ?
_-zynp-_ Ozumdmck bende de sızlama oldu 13 ay oldu bu hafta ilk kez ağrı hissettim adet olacağım için ya da üşüttüm diye düşünüyorum 🫣