3 buçuk yaşında Bi çocuğum var 9. aydan beri yemekle hep sorunu var. Tam yemeğe oturacağımız vakit mutlaka bişeye takılıp ağlama krizine giriyor. Ya çatalı ben alacaktım ya suyun kapağını ben açacaktım. Ya çorbayı sen değil babam verecekti.. Ama istisnasız her yemeğe oturuşta. Bu krizler en az Bi saat sürüyor haliyle sakinlik falan kalmıyor biz de kendimizi kaybediyoruz artık iş çığırından çıkıyor. İnanın kaç senedir ağız tadıyla Bi yemek yiyemedik. Ağlaya ağlaya en sonunda bayılacak kıvama geliyor. Başına bu durum gelen var mı destek almak istiyoruz ama hamileydim yeni doğum yaptım ona ayıracak şuan vakit yok. Genel olarak böyle saçma sapan şeylere takılıp saatlerce ağlıyor ama yemek zamanı istisnasız böyle. Başına gelen varsa nasıl Bi yol izledi? Ne sakinlik fayda ediyor ne bağırıp çağırmak..